poniedziałek, listopada 20, 2006

słowojady

stara wolna curwa, wakacji czar.

Droga Pani/Panie,

Cóż, problem okładkowy z kolorowych czasopism: Nie chce ci się udowadniać, że jesteś wrażliwa/y, mądra/y, masz wiele do powiedzenia, tej niezależności i bycia tą/tym inną/ym, wyjątkową/ym, boginią/bogiem seksu, częścią normalnego społeczeństwa, no i oczywiście swojej elokwencji, tego że się na TO zasługuje, jak też chęci wejścia do pierwszego lepszego pociągu i że można inaczej i bycia ładniejszą/ym od tych wszystkich pięknych na ulicach...? A może brak też chęci do udowadniania, że dlatego, że nie lubisz papierosów musisz zadowalać się mocną kawą? Ja bardzo przepraszam, ale nie m(d)am rady, może innym razem. I tego też nie chce mi się udowadniać.

6 komentarzy:

  1. Anonimowy9:12 AM

    Ale Ty to tego chyba nie musisz udowadniać. I tak wszyscy wiedzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10:08 PM

    a co sie stanie gdy ktos powie ze jestes, taki a nie inny, ze lubisz robic to a nie tamto, ze nadajesz sie do tego, a do czegos innego juz nie bardzo.
    ze cokolwiek zrobisz i tak ludzie beda patrzec na ciebie z pryzmatu, tego czym inni o tobie mowia.
    Wiec co trzeba zrobic? Ja proponuje kupe na klate, jezeli ktos wie o co mi chodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. kazdy ma swoje sposoby wiesiu, fajnie ze JAKIS masz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podejsice no. X do zostawienia komentarza...

    nie wiem czy dobrze rozumiem, ale dla mnie to takie " I am, what I am, i nie bede za to przepraszac" :) podejscie słuszne! :)
    sciskam obie siostry K.
    mocno

    OdpowiedzUsuń
  5. "I tego też nie chce mi się udowadniać."
    Ale chcialo ci sie napisać :)

    OdpowiedzUsuń